luni, 28 ianuarie 2013

Tiramisu simplu si rapid



     In weekendul ce tocmai a trecut am reusit in sfarsit sa fac un desert pe care imi doream de mult timp  sa il incerc facut in bucataria noastra si pe care l-am degustat in prea multe restaurante ,cafenele in prea multe variante incat sa nu merite o varianta a mea..:) Si pentru ca nu sunt adepta oului crud am incercat aceasta reteta...eu zic ca merita.
Ingrediente:
4 oua
5 linguri zahar
250 g mascarpone
piscoturi 
cafea neindulcita + 1 lingura vin Marsala/Lacrima lui Ovidiu sau chiar coniac
esenta vanilie

Pentru inceput am batut ouale cu zaharul ,apoi le-am pus pe baie de abur pana capata consistenta unei smantani.Le lasam sa se raceasca  si incorporam mascarponele si putina esenta de vanilie.
Apoi procedam la asamblare: intr-un vas punem un strat de piscoturi inmuiate in cafea(nu foarte mult,eu le inmoi doar pe o parte-se mai inmoaie si de la crema),jumatate din crema mascarpone,un alt strat de piscoturi inmuiate in cafea  si restul de crema.Il dam la frigider cel putin cateva ore.
Dupa ce il portionam pentru servire pudram cacao. 



Poze din timpul prepararii nu am reusit sa fac, poate data viitoare pentru ca la cat de repede a disparut musai trebuie repetat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu