vineri, 8 februarie 2013

Ciorba de pui cu zeama de varza

     Ne cam da tarcoale o raceala si la vremea de afara...am zis sa atacam cu o ciorba de pui acrita cu zeama de varza...daca nu va place zeama de varza puteti sa acriti cu bors sau chiar cu lamaie (eu am oprit o parte si am acrit-o pentru David cu dovlecei murati - homemade de mama soacra).

Ingrediente:

spate si aripi de pui
1 ceapa
1 morcov
1 bucata telina
1 radacina patrunjel/pastarnac (eu am avut pastarnac)
1 ardei gras
250 ml suc de rosii
paste fainoase (eu am avut ineluse din grau dur luate de la un targ de producatori)
300-500 ml zeama de varza (depinde cat de acra va place)
verdeata

Cum procedam?
     Spalam carnea si o punem la fiert in apa rece, spumam si apoi adaugam legumele tocate cubulete mici. Eu acopar oala si fierb la foc iute cam 20 minute, apoi adaugam sucul de rosii (sau ce aveti ...rosii tocate, bulion), potrivim de sare si mai lasam sa fiarba cateva minute. A venit timpul sa adaugam si pastele fainoase , reducem flacara si lasam sa fiarba. Intre timp fierbeti zeama de varza, strecurati-o si adaugati-o in ciorba. Eu o mai las pana ajunge din nou la punctul de fierbere ...si GATA
      Adaugati verdeata tocata marunt si e gata de servit.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu