vineri, 1 februarie 2013

Prajitura cu fructe

     In fiecare saptamana ma confrunt cu o problema..ce sa fac cu fructele ramase din compot ? Avem o multime de compoturi de la buni, iar maimutica mea nu vrea decat sucul, asa ca saptamanal fac eu cate o magie si le ascund in prajitura, in briose, in creme doar, doar il fentez sa le manance. Ieri am facut cea mai simpla si ieftina prajitura.

Ingrediente (pentru o tava cu diametrul de 30 cm) :

1 ou
1/2 cana zahar
1/4 cana ulei
1 cana faina
1/2 cana lapte/apa minerala
1/2 plic praf de copt
esenta vanilie,coaja rasa de lamaie
1 plic zahar vanilat 
3-400 g fructe din compot scurse bine (eu am amestecat gutui si prune)

 

   
In primul rand incingeti cuptorul si pregatiti-va tava pentru ca in 5 minute ati terminat. Nu glumesc..:)




  

    Se bate oul cu zaharul , se adauga pe rand restul ingredientelor, terminand cu praful de copt stins in putina zeama de lamaie. Trebuie sa aveti un aluat destul de subtire. Turnati aluatul in tava, imprastiati pe toata suprafata fructele si gata. 
 






    A mea a fost gata in 20 de minute la 200 de grade.
    Simplu. nu? Noi am fost mai harnici , am si mancat jumatate intre timp.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu