joi, 28 februarie 2013

Rulada cu crema mascarpone si visine

Am o pasiune pentru lactate, in special pentru branza asa ca am ajuns sa o folosesc obsesiv in orice combinatie, de data aceasta am facut o crema de branza dulce si mascarpone pe care am folosit-o sa umplu o rulada de cacao.


Blatul este un pandispan clasic cu cacao :

4 oua
4 linguri zahar
3 linguri faina
2 linguri faina
  
Dupa ce am copt blatul il rulam ajutandu-ne de un prosop umed si il lasam in prosop pana o umplem.

 
Crema :

4oo gr branza dulce
250 gr mascarpone
4 linguri miere
300 visine fara samburi

Frecam spuma branza dulce cu miere si adaugam mascarponele.







Intindem crema intr-un strat generos peste blat, punem si visinele scurse bine si rulam si dam la rece cateva ore cand o portionam si ornam.




 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu